• Gra Zaklęta Wieża

Symbol: GXP-726019
Wiek Od 5 lat
118.00
szt. Do schowka
Wysyłka w ciągu 48h
Cena przesyłki 16
Kurier DHL 16
Dostępność Produkt dostępny

Gra Zaklęta Wieża

W trakcie rozgrywki, jeden do trzech graczy, wciela się w pomocników Robina, zaś jeden gracz zostaje czarnoksiężnikiem. Cel rozgrywki jest zależny od roli gracza. Pomocnicy mają za zadanie uwolnić księżniczkę, a zadaniem czarnoksiężnika jest im w tym przeszkodzić.

Przed rozpoczęciem rozgrywki, gracz, któremu przypadła rola czarnoksiężnika chowa metalowy klucz pod jednym z okrągłych kafelków. Robi to w tajemnicy przed resztą graczy. Wszyscy, łącznie z czarnoksiężnikiem będą próbowali go zdobyć. Drużyna Robina bierze kość z cyframi, a czarnoksiężnik kość z symbolami. Członkowie drużyny Robina będą na zmianę rzucać swoją kością, w tym samym czasie czarnoksiężnik rzuca własną kością. Kość z symbolami wskazuje, która figurka porusza się jako pierwsza. Kość z cyframi wskazuje, o ile pól porusza się dana figurka. Czarnoksiężnik wie gdzie jest ukryty klucz, dlatego aby wyrównać szanse, jego figurka musi przejść przez dodatkową planszetkę. Drużyna Robina ma dzięki temu więcej czasu na poszukiwania. Figurki mogą poruszać się tylko po wyznaczonych ścieżkach, na jednym polu może znajdować się tylko jedna figurka.

Jeśli podczas ruchu figurką da się usłyszeć trzask, to klucz został odnaleziony. Gracz, który go odnajdzie, umieszcza klucz w jednym z sześciu zamków wieży. Jeśli klucz został włożony w nieodpowiedni zamek, księżniczka pozostanie na swoim miejscu. W takim wypadku, figurki wracają na pola startowe, czarnoksiężnik ponownie chowa klucz, a gra toczy się dalej. Jeśli klucz trafi do odpowiedniego zamka, figurka księżniczki wyskoczy, gra się kończy, a zwycięzcą zostanie ten, kto otworzył wieżę! Wygrywa drużyna Robina lub czarnoksiężnik. Gratulacje!

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.